تابگویم شرح دل باشعرناب
فاعلاتن فاعلاتن شدعذاب
هرچه کردم وزن آن موزون نشد
ای دریغ از هرچه رکن وهرچه باب

حرف دل با زیروبم گفته نشد
قلب من تقطیع وپاره پاره شد
لاجرم با اختیار شاعری
تکیه براشباع کردم یاوه شد

درعروض ارکان تفاوت داشتند
رکن هاباهم تفاوت داشتند
حرف تسکین هم نشدتسکین من
بلکه درقالب تناسب داشتند

حس من باواژه هایکی نبود
شاعران رافکرسبک تازه بود
وزن شعرووزن قلب من کجا
کشته شداحساسم ازبودونبود

وقت خودرابی سبب کردم تباه
دفترشعرم شده بیخودسیاه
حرف دل وزنش سماعی است وبس
قالب دل اشتباه است اشتباه !

شعر :فرزانه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






 

نوشته شده توسط فرزانه طاهری در برچسب:ادبیات ,شعر,شعرفرزانه,غزل فرزانه طاهری,شعر فرزانه طاهری عکس,عکس شاعرانه,عکس باشعر,آپلود,دانلود,سرگرمی,ادبیات ,شعرکلاسیک,

ساعت موضوع <-CategoryName-> | لینک ثابت